2010-07-22



Så här mycket får ni se av mig idag. Började INTE bra, kunde inte sova inatt.. låg mest och vred och vände på mig och drömde bakåt i tiden.. Stressade mig iordning för jobbet men nya kläder som jag shoppade igår, nya vita jeansshorts och en söt blus(se lite av den ovan) samt två nagellack. Ikväll ska brudarna ta en sista gemensam kväll innan alla drar iväg på semestrar åt olika håll.. Hem till Sara kl 18.00 där ska vi gotta till det med lite mat innan vi ska svira ner till port du soleil där Joachim Garraud (världskänd dj är på plats) Vi tänkte dansa kvällen lång, sen hem och nana osså upp för sista dagen innan semestern!

Morgonen fortsatte med att jag kom till jobbet, insåg väl framme att datorn va kvar hemma! *morr* Japp, bara sätta sig på vagnen hem igen. ZzzzzZZzz...

Nu blir d ett stort glas latte

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0