Onsdag

Ajemen idag är det bara 3 dgr kvar innan semestern drar igång. =) Hade ju iofs tors-fred förra veckan hemma med familjen, d var bra försmak, eller den BÄSTA försmaken.

På lördag skall jag åka över till london, har fått en super cool inbjudan från koncernen för att Summer Party på "Natural History Museum offers a once in a lifetime opportunity for an evening full of excitement, wonder, friendship, enjoyment and celebration. THIS IS THE PARTU TO BE SEEN AT, therefore invitation extends to Owners, Assistant Owners, Administrators and all partners only. The evening will be full of surprises, with an array of canapés, bespokes bars, entertainment and dancing. Dress to Impress, Chic and Elegance"


Joo tack, lite skall man väl ha för att man vart admin of the year ;) Flyger iväg lördag morgon och hem igen söndag kväll. Ska bli skoj att få se london en snabbis ialf, är iofs inte långt tills jag ska dit igen på lite utbildning och möte. 6 aug bär det av igen.

På måndag brummar jag hem igen till norr, trivdes bra hemma på båten!!
Måste dessutom vänta in min bil som pajade typ 200 meter hemifrån, duktig bil jag har va? höll heeela vägen tills jag nästa var hemma, då pajade växellådan...
Enl verkstadskillen var det ett under att jag kom från gbg enda fram eftersom ngn packning hade stått och läckt ur all olja i växellådan när den hade stått stilla här hemma sen i påskas.
Den började tjärva i örebro då jag inte kunde växla, sen en gång till i västerås... tuuuur att man inte vart stående där och hade fått betala för både bergning och hyrbil... aa han e duktig min lilla fis till bil

Farmor var överlycklig när hon vart överrasknings firad för sin 80-års dag, det var make-over med smink och klipp o färg, hon fick åka båt ut till löran med hela släkten, vi bjöd henne på 3-rätters och tårarna kom både 1,2 och 3 ggr. Jill och jag var inte sena på d när pappa höll tal för henne och berättade en väldigt fin och rörande historia. Jag och sis hade även varit och köpt tårta till hela släkten, ingen födelsedag utan tårta!

Nu måste jenny jobba.

Btw, Välkomna alla nya läsare!


Kommentarer
Postat av: Jill

HALLÅ men kom då nån gång, tycker d tog en jäkla tid för dig din tjockpooo! :P

2010-07-21 @ 14:18:57
URL: http://jivi.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahaha jaaa, bara ngr få dgr kvar sen ska vi nypa på varandra, åka båt, hoppa i vattnet tillsammans och äta massa gottigottgott ;)

2010-07-21 @ 14:37:19
URL: http://jenster.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0